Retourneren
Het is mogelijk om artikelen naar ons te retourneren. U heeft 2 weken de tijd na levering om uw retour aan te melden en na de aanmelding nog 2 weken om het op te sturen. Meldt u een retour niet aan? Dan geldt een retour termijn van 2 weken. Worden artikelen bij deze termijn geleverd of aangemeld dan kunnen deze enkel in overleg geretourneerd worden. Ruilen is bij ons helaas niet mogelijk. U kunt een vervangend artikel via de website bestellen. Zodra wij het pakket bij ons retour hebben storten wij het betaalde bedrag naar u terug.
Kan ik gepersonaliseerde producten retourneren?
Het is niet mogelijk om gepersonaliseerde artikelen naar ons te retourneren. Onder personaliseren valt alles wat wij op uw verzoek doen. Zoals bedrukken, borduren, graveren, weven ect. Uiteraard moeten ook gepersonaliseerde artikelen naar wens zijn. Heeft u een klacht of opmerking? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij lossen het graag passend voor u op.
Waar moet ik op letten bij het retourneren?
Het is belangrijk de artikelen in de originele verpakken terug te verpakken. Dit is niet alleen makkelijk voor het retourneren maar ook voor het verwerken van uw retour in ons magazijn. Via onze klantenservice kunt u een retourformulier aanvragen. Hierop staat de volledige uitleg vermeld voor het versturen van uw retour.