Garantie

HSG-Relatiegeschenken.com staat garant voor een stipte en volledige afhandeling van uw bestelling.
Echter, zijn er enkele richtlijnen die u in acht dient te nemen.

Bedrukte artikelen.

Bij een drukorder wordt er voorafgaand aan het drukproces, een drukproef ter goedkeuring voorgelegd. Deze drukproef omvat een positieschets. Dit toont niet 100% hoe groot de bedrukking wordt. De drukproef omvat ook een 100% ware grootte afbeelding. Op deze proef wordt het kleurgebruik ook vermeld. Dit kunnen de drukkleuren zijn die u zelf heeft doorgegeven, of een benadering, als u geen specifieke PMS-kleur doorgaf. De drukproef is in ieder geval bindend. Na goedkeuring hiervan kan HSG-Relatiegeschenken.com niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele drukfouten.

Reclamaties

Na het ontvangen van uw bestelling verwachten wij dat u deze zending controleert en ons op de hoogte stelt van eventuele onjuistheden. U kunt dit doen via mail, via telefoon, via fax of via post. Wij behandelen uw klacht met spoed en met zorg en gaan na in hoeverre we dit kunnen herstellen. Reclamaties kunnen te maken hebben met de kwaliteit / werking van het artikel, met de kwaliteit en/of juistheid van de bedrukking, levering van de goederen, e.a.

Levertijden

Wij vragen u om 2 dagen in acht te nemen zodat eventuele calamiteiten die buiten onze macht liggen, geen effect hebben op uw evenement / project.

Retourneren

Voordat u goederen terugstuurt, vragen wij u uitdrukkelijk om dit eerst met ons te bespreken. Goederen die op eigen initiatief worden teruggestuurd, kunnen verloren raken bij de post, bij het afleveren. In dit geval zijn wij nooit aansprakelijk. In zo goed als alle gevallen doen wij een terughaalopdracht door onze koerier zodat het retourneren foutloos verloopt. Op deze manier kunnen we ook altijd traceren waar het pakket zich bevindt.

Als u nog vragen heeft, kunt u altijd terecht bij onze helpdesk op het nummer (NL) 040/255.65.42 (B) 011/55.34.83

Neem contact met ons op

Error 404